"Wciąż Cię widzę"~~Daniel Waters





OPIS:

Od czasu Wydarzenia świat nawiedzają duchy. Zwykle zjawy nie przeszkadzają Veronice, bo każdy zdążył przywyknąć do obecności widm. Chociaż dzielenie łazienki z duchem nastolatka bywa mało komfortowe. Jednak zjaw jest coraz więcej. Kiedy Veronica i jej przyjaciel Kirk próbują wyjaśnić to zjawisko, dokonują przerażającego odkrycia. Nauczyciel Veroniki Bittner nie godzi się z faktem, że jego zmarła córka nie powróciła tak jak inni. Wierzy, że Eva potrzebuje ciała, by znów znaleźć się na tym świecie, a jego uczennica Veronica idealnie nadaje się do tego celu. A nawet jeśli się myli, będzie tylko kolejnym duchem…

_________________________________

Przyznam się, że nie słyszałam o filmie, a okazało się, że swoją premierę miał w 2018r. Może byłaś/eś na nim w kinie? Nie wiedziałaś/eś, że jest książka albo odwrotnie, że  istnieje film na podstawie tej powieści? Nie przejmuj się ja to też niedawno odkryłam. W rolach głównych wystąpili: Bella Thorne i Richard Harmon. 

Książkę przeczytała, film jeszcze przede mną!

________________________________


Nie często czytam książki o takiej tematyce , a tak naprawdę to była moja pierwsza taka książka. Na początku byłam do niej dość sceptycznie nastawiona. Przebrnęłam prze kilka rozdziałów i byłam zaskoczona, że mnie wciągnęła. Na początku myślałam, że jaki sens mają duchy, które są wszechobecne w codziennym życiu? Tym bardziej, że nie robią nikomu krzywdy, po prostu są.  Moje nastawienie zmieniło się, gdy zagłębiłam się w lekturę. Każdy kolejny rozdział był coraz ciekawszy, akcja się rozwijała, pewne tajemnice się pogłębiały. Jednym słowem robiło się coraz ciekawiej. Autor trzymał w napięciu do samego końca książki. 

Plusem tej książki jest pewna tajemniczość, to jak opisywane są duszę, jako obrazy. Kirk, który chce w pewien sposób zdobyć zainteresowanie Veroniki zgłasza się do Ryby, o dodatkową ocenę, ten się zgadza pod warunkiem filmowania dusz, notowania o której godzinie się pojawiły i w jakim miejscu. Ryba piszę książkę, w której chowa swoją tęsknotę po stracie córki i żony. Z kolei nauczyciel Veroniki stracił córkę, tylko ten nie pisze książki by poradzić sobie jakoś z tym cierpieniem. On dokonuje zbrodni w roku przestępnym, wtedy gdy jego córka się urodziła. Myśląc, że gdy zabiję dziewczynę w tym samym wieku, przywróci swoją kochaną córkę.  

Nic w tej książce nie można przewidzieć, akcja jest szybka, tajemnicza. 


Dziś są Walentynki, ale to nie znaczy, że mamy je spędzić z romantyczną książką, może właśnie wręcz przeciwnie? 

Czytaliście już książkę? Czekam na Wasze wrażenia po lekturze oraz po obejrzeniu filmu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger