"Wszystko albo nic"- M.S.More

"Wszystko albo nic"
~ M.S.More


Wydawnictwo Editiored
Stron: 312
Premiera: 29.01.2020 r.







Dzień dobry Kochani!

Niby kwarantanna i czasu dużo, a tak naprawdę jakoś nie doskwiera mi poczucie, że mam tego czasu za dużo. Też tak macie? Mi brakuje nadal tego czasu, może gdyby nie zdalne nauczanie to mogłabym żyć beztrosko i czytać książki, nadrabiać seriale i filmy, a tymczasem siedzę nad projektami, wykładami, ćwiczeniami.. jednym słowem życie studenckie trwa w najlepsze ;) Jednak muszę jakoś wygenerować swój czas na wszystko, dlatego rozplanowuje sobie życie..niestety nie wszystko czasami wychodzi z racji, że coś się innego wydłuży i potem trochę się plan sypie ;( 

A jak u Ciebie wygląda okres kwarantanny? Nadrabiasz wszystko to na co wcześniej nie miałaś czasu? Czy może jest podobnie jak u mnie ? Sytuacja jest jaka jest, dlatego trzymaj się zdrowo!

  Teraz zaprowadzę Cię do świata książek, żeby zapomnieć o tym co się dzieje wokół nas.  Ostatnio przeczytałam książkę, którą widzisz na zdjęciu. Najpierw zapoznaj się z jej opisem...oto on:

Młodość. Miłość. Tajemnica

Natalie ma bogatego ojca, przyjaciółkę Gen, która poszłaby za nią w ogień, i krąg znajomych, z którymi spędza czas na zabawie, plotkach i wygłupach. Na pozór: nastolatka jakich wiele. Co prawda niedawno rozstała się ze swoim chłopakiem Aaronem, ale na horyzoncie pojawił się właśnie tajemniczy brunet Blaise. Natalie jeszcze nie wie, czy Blaise bardziej ją irytuje, czy fascynuje... Bo intryguje na pewno. Wydaje się, że dziewczyna przeżyje wkrótce płomienny romans. Jednak życiowe ścieżki nie zawsze biegną prosto, a powierzchowne sądy nie w każdym przypadku okazują się trafne...

Każdy z głównych bohaterów powieści M.S. More skrywa jakieś sekrety, czasem bolesne. Nie pozostaną one bez wpływu na dokonywane przez nich wybory. To nie bajka, to życie - więc o happy end nie będzie łatwo!

Czy uczucie dwojga młodych ludzi zdoła rozkwitnąć w cieniu mrocznej przeszłości? Czy ma szanse przetrwać?

_______________________

Chcesz przeczytać fragment książki?  Kliknij tutaj

Zakochałam się w tych cytat, które były przed każdym rozdziałem! Nawet niektóre z nich sobie zapisałam ;) A cóż można powiedzieć więcej o książce? Z pewnością, że była to lekka, przyjemna lektura. Natomiast po okładce spodziewałam się czegoś więcej, lekkiej pikanterii? Natalie jest główną bohaterką, która mieszka z ojcem i macochą. Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie macocha, która nie przepada za dziewczyną. Buntuje ojca przeciw niej. A co gorsza facet jej wierzy. Z drugiej strony mamy postać Blaise, który skrywa tajemnicę. Dla Natalie często jest wścibski, wiesz jak to facet zamiast starać się o jej względy to ma wtedy różne takie dziwne teksty...po prostu wydaje się być głupi. Lekko ujmując. Gdy poznajemy dalej ich relacje, to wszystko się troszkę wyjaśnia, po cichu zaczyna o nią dbać, tak aby się nie zorientowała. Blaise był w moim przekonaniu najbardziej interesującą postacią, ponieważ odkrywałam z każdym kolejnym rozdziałem jego inna twarz i poznawałam go lepiej. Dzięki czemu mogłam zrozumieć jego wcześniejsze postępowanie. Na koniec powiem Ci, że książkę można połknąć w jeden dzień. 😊

Przyrównałabym tą pozycję do  "Love&Gelato" ,którą również dobrze się czytało i była to książką młodzieżowa. 


Za egzemplarz dziękuję

Trzymajcie się kochani!

M.👄



1 komentarz:

  1. Myślę, że będzie to idealna lektura na okres wakacji. Czuję, że będę miała dużo cytatów do spisania. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger