"W JEGO OCZACH" ~~Alicja Sinicka

Siła miłości nie ma znaku plus czy minus. Jest wartością bezwzględną. Jeżeli kogoś kochasz, to w równym stopniu nienawidzisz człowieka, który próbuje ci tę miłość odebrać. Lustrzanym odbiciem miłości jest zawsze nienawiść.
Witam Cię w środę, jak się dziś czujesz?

Miałam mały zastój czytelniczy, ale gdy zabrałam się za dokończenie drugiego tomu serii "OCZY WILKA" to przepadłam. Tak mnie wkręciła ta historią, że zaczęłam trzecią część, którą skończyłam w tym samym dniu! Jak usiadłam tak przepadłam, nawet nie wiedziałam, że tak późna godzina się zrobiła a to oznacza jedno! Mianowicie, że cała seria jest niesamowita! Dawno nie miałam tak, że całą serie pokonałam jedną po drugiej, ahh cudne uczucie być spełnionym czytelnikiem, który dostał więcej niż się spodziewał ;)

"W JEGO OCZACH" ~~Alicja Sinicka

WYDAWNICTWO KOBIECE
PREMIERA: 04.09.2019R.
LICZBA STRON:364


Gdybyś nie czytała pierwszej części to "Oczy wilka" Znajdziesz tam opis książki + parę słów ode mnie ;) Dziś zajmę się drugą częścią, czyli kontynuacją losów Leny i Artura.  Na wstępie jak to zawsze bywa opis 👇

Artur i Lena zaręczyli się, jednak nie wszyscy w ich otoczeniu są z tego faktu zadowoleni. W domu pary zaczynają dziać się dziwne rzeczy, a kobieta nie może oprzeć się wrażeniu, że ktoś na nią poluje. Czy tajemniczy Borys, którego zaprosił do współpracy Artur, jest dla Leny kimś więcej niż tymczasowym gościem?


______
Już wiesz, że Ci dwoje są zaręczeni ;) Niby wiodą szczęśliwe życie, ale tak jakby za bardzo się nic nie zmieniło w związku z tajemnicami ze strony Artura. Większość czasu przebywa w ambulatorium, nawet zaprosił do współpracy Borysa, aby ten pomógł mu przy projekcie. Jednak Borys nie tylko pomaga Arturowi, ale także Lenie, która czuje się trochę skołowana tym co się powoli zaczyna dziać w jej otoczeniu. Dostrzega dziwne rzeczy, których nie ma jak udowodnić, ponieważ na nagraniach z kamer nie ma nic co mogłoby być podejrzliwe, nie ma żadnej osoby, która mogłaby dopuścić wykonanego czynu. Z tej racji Lena zaczyna myśleć, że coś się z nią dzieje. Zapomina o drobiazgach, albo raczej ktoś jej wmawia, że było tak i tak, gdy jednak ona jest przekonana, że było inaczej.Komu mu ufać Artur? W sytuacji, gdy Lena założyła sukienkę i jak się później okazało była ubrudzona od tyłu krwią to była przekona, że ta sukienka była czysta. Zaczęła się akcja z podglądem na kamery, badaniami w laboratorium nad tym od kogo ta krew pochodzi, czy było to zwierzę czy człowiek? Tydzień wcześniej Lena była w tej sukience na spacerze w lesie, Artur jest przekonany, że to zwierzyna i niechcący gdzieś Lena otarła się o drzewo na której była krew. Wyniki z laboratorium  potwierdziły domysły Artura, a Lena coraz bardziej myślała, że to zaczynają być objawy choroby, na którą choruje jej ciotka- Melania. 
Znajduję chwilowe oparcie w Borysie, który ją wysłuchuje i jej wierzy. Czy ta relacja przeobrazi się w coś więcej? Czy Artur wybaczyłby zdradę Lenie? Czy Lena zaczyna chorować czy ktoś chce ją nastraszyć?


W drugiej części dostajemy więcej akcji, która przybiera tempa. W pierwszej były wzloty i upadki między bohaterami, w drugiej Lena ma poczucie, że w jej związku zaczyna się coś psuć. Ktoś chce aby uciekła z życia Mangano...czy Borys ma z tym coś wspólnego? A może była dziewczyna Artura nie może się pogodzić z jego stratą? Czy Artur zrozumie, że tajemnice nie będą chronić Leny a jedynie mogą być jej przekleństwem? Chociaż 'przekleństwo' to za duże słowo ;) 

Rewelacyjna historia, która jest naprawdę warta przeczytania! Pierwsza część to taki torcik z wisienką, kolejna czyli druga część to jest taki kąsek, gdy spróbujesz tort już wiesz, że to będzie coś dobrego i nie możesz przestać go jeść, ale jeszcze jest do schrupania wisienka. Wisienka to trzecia część serii i niestety już ostatnia. Myślę, że warto zjeść ten tort w całości, bo ta wisienka może okazać się najlepszą częścią tego tortu! 


Dziękuję za egzemplarz💓 
Pozdrawiam M 👄

4 komentarze:

  1. Ta seria jeszcze przede mną, ale czytałam inne książki autorki, które uwielbiam i na pewno po nią sięgnę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie ja będę musiała nadrobić inne książki autorki ;)

      Usuń
  2. 36 year old Office Assistant IV Phil Royds, hailing from Whistler enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Flying disc. Took a trip to Medina of Fez and drives a Jaguar D-Type. przekierowanie tutaj

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger