"ZŁE MIEJSCE" ~ K. N. Haner


"ZŁE MIEJSCE" ~
K. N. Haner


Wydawnictwo Editiored
Stron: 326
Premiera: 12.02.2020 r.


Nowa seria mafijna K.N. Haner!

Znalazła się w złym miejscu i czasie, a tam był On. Człowiek, który ją zniewolił.
I pokochał.

Był jak senny koszmar, przerażał mnie, karał, manipulował mną, ale sprawił, że czułam się potrzebna. Mimo że nosił maskę, dostrzegłam w nim coś ludzkiego. Chciałam uciec, ale nie miałam dokąd wracać. Moje życie przed nim było piekłem. Przez chwilę żyłam złudzeniami, że uwolniłam się od przeszłości, ale prawda okazała się szokująca. Byłam kimś innym, niż myślałam. I nie uciekłam z piekła. Trafiłam w sam jego środek.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.


_____

Bardzo rzadko w całym moim życiu miałam poczucie bezpieczeństwa. Nie spodziewałam się, że znajdę to w takich okolicznościach. U boku człowieka, który mnie przerażał, a jednocześnie intrygował...

Wiecie co jest niesamowite w twórczości K.N. Haner? To, że myślisz sobie, że już Cię niczym nie zaskoczy, bo przecież ile razy można  tak robić? A tu proszę, kolejna książka
i kolejny niezły rollercoaster.  Strona za stroną wchłania Cię jeszcze bardziej, bo przecież jesteś ciekawa dalszych poczynań bohaterów.



Główna bohaterka - Blaire jest piękna, mądra brakuje jej tylko wolności, bycia tym kim chce
i z kim chce. Kiedy myślała, że się uwolni od ojca ten pod szantażem zmusił ją do pracy dla niego. Lecz nie na długo...po wypadku jej życie jakby się zmieniło a z drugiej strony jest podobne tylko zmienił się mężczyzna. Dziewczyna trafia w ręce mężczyzny, który jest szefem mafii narkotykowej. Jak teraz będzie wyglądać jej życie? Będzie lepsze niż było pod kloszem ojca? 


Gdy sięgniesz po tą książkę, każda strona będzie zadziwiać cię jeszcze bardziej,
a końcówka będzie po prostu WOW.  "Złe miejsce" przeczytasz w oka mgnieniu i zostaniesz
z moralnym  czytelniczym kacem! Już wyczekuję drugiej cześć, bo losy Blaire wchłonęły się we mnie. Serdecznie polecam!


Dziękuję za egzemplarz   💖


Martyna 👄

1 komentarz:

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger