"DEMONY DOMINIKI" ~ Łukasz Piotrowski


"DEMONY DOMINIKI"
~ Łukasz Piotrowski


Wydawnictwo AlterNatywne
Stron: 154
Premiera: 17.04.2020 r.



Dzień dobry w sobotę. 

 Jakże szybko minął mi ten miesiąc, Wam też? 😅




Ostatnio przyszłam do Was z zapowiedzią książki "Demony Dominiki" Łukasza Piotrowskiego. Przypomnę Wam ją zapowiedź "Demony Dominiki" . Wydawała się być ciekawa po opisie. Nie wywarła na mnie jakiś większych emocji, no może oprócz oburzenia względem Dominiki, która miała kochającego męża, a go zdradzała i gdzieś w mojej głowie miałam niechęć do bohaterki.

Chciałabym powiedzieć Ci o niej coś więcej, ale czy jest sens się powtarzać skoro jej opis oddaj wszystko to co jest w książce? Dodatkowo na fanpage jest opis bohaterów, który jest bardzo ciekawy.  

To, że książka mnie nie urzekła, nie oznacza, że dla Ciebie też taka będzie.


Dziękuję za egzemplarz:

P.s Nie wiem czy tylko u mnie widać, że wszystko zostało napisane CAPS LOCK'IEM. Jeśli edytuje post to normalnymi jest napisane, ale jak opublikuje to nadal są wszystkie zdania z caps locka. Może jakieś zmiany na blogu i to dlatego, miejmy nadzieję, że to minie. 

Miłego dnia,
M 💋

1 komentarz:

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger