"Niegrzeczne święta" ~Meg Adams, Justyna Chrobak, Ewelina Dobosz, Anna Langner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Kinga Litkowiec, Beata Majewska, Katarzyna Berenika Miszczuk, Emilia Szelest i Robert Ziębiński


Wszystkie zasłużyłyśmy na prezent! Niech te święta będą niegrzeczne!


Mam dla Was najlepszy prezent, jaki mogłyście sobie wymarzyć – 9 wyjątkowych autorek, 1 niesforny autor i 10 niegrzecznych opowiadań, które rozgrzeją Was w chłodne wieczory.  Antologia Niegrzeczne święta 😀


Wydawnictwo Niegrzeczne Książki
Stron: 429
Premiera: 12.11.2020r. 


Meg Adams, Justyna Chrobak, Ewelina Dobosz, Anna Langner, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Kinga Litkowiec, Beata Majewska, Katarzyna Berenika Miszczuk, Emilia Szelest i Robert Ziębiński – oto autorzy, którzy specjalnie dla swoich Czytelniczek przygotowali najlepszy prezent – antologię Niegrzeczne święta. 

Poznaj ekscytujące opowieści, które przeniosą cię daleko poza szarą codzienność, a zawarta w nich maksymalna dawka emocji rozpali wyobraźnię i sprawi, że nawet wieczór spędzony w domu będzie niezapomniany.

Wieczory coraz chłodniejsze, seksowne sukienki wylądowały na dnie szafy, a Ty snujesz się w stroju człowieka burrito z kubkiem herbaty, która niczego nie poprawia. Parasol i szalik większy od koca babci to nie najlepsi towarzysze randek, a wyjście na kawę to jak wyprawa na biegun. Znasz to? Jasne, wszystkie tak mamy o tej porze roku! Dlatego tym bardziej musimy zadbać o siebie i zafundować sobie… niezapomniane doznania! Spokojnie, żadnej siłowni czy zabiegów za połowę pensji. Mamy dla Ciebie coś lepszego – prezent, na który zasługujesz! Niegrzeczne święta – 10 opowiadań, które sprawią, że każdy wieczór będzie niezapomniany, niezależnie od okoliczności. Sprawdzone!

_______
Każdy dzień może być sylwestrem, bo tak naprawdę każdy poranek przynosi nam nowe szanse.

Ja już po lekturze, nie zwlekaj, zamawiaj!

Każda z historii jest wyjątkowa, każda pokazuje magię świąt i to, że druga osoba w tym dniu to szczególny dar. W święta dosięga nas szczególna tęsknota za kimś, kto mógłby być blisko, kto by nas kochał.

Każda z historii sprawi, że poczujesz wypieki na twarzy, ale także da Ci dawkę dobrego humoru. Ja zamiast delektować się jednym opowiadaniem na dzień, to połknęłam je wszystkie za jednym zamachem. Może to świadczyć tylko o tym, że były tak świetne, że nie mogłam doczekać się kolejnej historii, a może to też świadczyć o mojej zachłanności ;) 

Nie wiem czy mam jedną historię, która wzbudziła we mnie najwięcej emocji. Każda była dla mnie świetna.Jeśli chodzi o  autorów, to nie wszystkich znałam. Suma sumarum więcej nie znałam niż znałam. 😂 W mojej głowie na pewno została historia Pana Roberta Ziębińskiego, była ona pełna humoru, młodzieńczej miłości i dobrego zakończenia.. Z kolei taką nietuzinkową historią może pochwalić się Pani Beata Majewska, bo to co wymyśliła było naprawdę świetne! Nie wiedziałam do końca czy bohaterce się to wszystko śni, czy dzieje naprawdę ;) Meg Adams - zaczyna antologie swoim opowiadaniem i myślę, że lepiej nie mogliśmy zacząć tych opowiadań niż tą, którą stworzyła autorka. Nie chce Wam przytaczać każdej historii, bo to nie o to chodzi, żeby je Wam opowiedzieć, ponieważ to Ty musisz sama je odkryć. Poczuć ten świąteczny klimat, znaleźć czas dla siebie i zapomnieć o tym co się dookoła dzieje.  W dobie pandemii ta książka oderwie cię chociaż na chwile od tych wszystkich smutnych wiadomości jakie się dzieją. Zabierze Cię do miejsc, gdzie pada śnieg albo gdzieś przypadkiem ktoś spóźnia się na samolot i poznaje drugą osobę. ;) 


Ta książką jest świetna na prezent mikołajkowy, pod choinkę, na urodziny, imieniny jeśli tylko ktoś potrzebuje dawki humoru, świątecznego ciepła czy wiary w miłość i to, że się ona odnajdzie to jest to TA KSIĄŻKA. Która nie każe myśleć, zastanawiać się tylko daje piękne uczucia. 

A jeśli już jest za mną świąteczna książka, to może za Tobą są już pierwsze zakupione prezenty? Czy raczej jesteś typem osoby, która zostawia takie rzeczy na sam koniec? Ja się przyznam, mam już parę prezentów kupionych ;) 

Pozdrawiam M 👄

2 komentarze:

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger