"A właśnie że będę szczęśliwa!"~~ Stephane Garnier

 Dzień dobry w piątek!

Jakie masz plany na weekend i co obecnie czytasz?  

Dziś mam dla Ciebie kolejny poradnik pod tytułem "A właśnie że będę szczęśliwa!" S.Garnier od wydawnictwa kobiecego 😉 Już sama okładka wraz z tytułem zachęca do szczęścia. Spójrz tylko 👇  Przyznam się, że  od tego roku zaczęłam 'przygodę' z poradnikami, byłam ciekawa czy coś wniosą do mojego życia. I jedno wiem na pewno, pozwalają patrzeć na świat trochę z lepszej perspektywy, a może raczej uczą patrzenia na świat z tej lepszej strony ;)  A jak to wygląda u Ciebie, czytasz poradniki czy raczej od nich stronisz?


Chcesz żyć szczęśliwie, żyj obecną chwilą.


Niby takie proste zdanie, a zobacz ile w nim prawdy. Żyjemy wszystkim, tylko nie tą obecną chwilą. Snujemy plany o przyszłości, wracamy do tego co było wczoraj a czasami sprzed kilku lat. Zadręczamy się, często wspominamy "kiedyś to było, a teraz?" ... gówno prawda, kiedyś to kiedyś, a teraz jest teraz. Żyjemy w tym 'TERAZ' nie możemy się cofać. 


Zaakceptuj to, co jest, pozwól odejść temu, co było, i miej wiarę w to, co będzie. ~BUDDA


    Poradnik jest podzielony na dwadzieścia cztery godziny szczęścia. Już samo to brzmi pięknie, prawda? Każda rada zawarta w tym poradniku jest warta zatrzymania się. Autor w przejrzysty sposób pokazuje, że to co siedzi w naszej głowie (marzenia, plany) to wszystko jest do zrobienia. Nie możemy się poddawać. Jeśli przyjdzie czas, że wybierzemy źle to los nakieruje nas na właściwe tory. :)


    W książce zostały zamieszczone piękne cytaty, które motywują. Bardzo przyjemnie czytało się słowa, które pokazywały, że kwestia szczęścia to postrzeganie świata trochę w inny sposób :)


Za egzemplarz dziękuje 👇


Pozdrawiam M 💋

1 komentarz:

  1. Nie każda książka motywacyjna mnie do siebie przekonuje. Jestem ciekawa, jak byłoby tym razem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger