"Wiedźma. Droga do siebie."~Amanda Yates Garcia

 Dzień doberek! 

Chyba ostatnio miałam przyjść jeszcze na wieczór, ale zapomniałam 🙈 Później ciężko mi się było zabrać za napisanie recenzji, a raczej laptopa dzieliłam z siostrą i ciężko mi się było odnaleźć w nowych godzinach użytkowania. Zazwyczaj już nie miałam siły na patrzenie się w monitor i czytałam, ale komputer odzyskany to nadrabiam z postami.  

Z jaką książka wchodzisz w ten tydzień? U mnie jest to książka pt.:"Zachowaj to dla siebie" Moniki Dworak 😊






Wydawnictwo Kobiece
Stron: 379
Premiera: 24.02.2021r.

Czytałaś może książkę pt.:"Wiedźma. Droga do siebie."~Amanda Yates Garcia? Swoją premierę miała pod koniec lutego.  Jest to rodzaj autobiografii, pamiętnika, a może czegoś w połowie. Czytało mi się ją tragicznie, może dlatego, że oczekiwałam czegoś innego. Trochę bardziej rozbudowanej części o magii, uzdrawianiu, na teraźniejszości. Książka bardziej skupia się na przeszłości. Przyznam się, że mi trochę nie odpowiadała narracja, czasami miałam wrażenie, że coś ominęłam. 

Po okładce, która robi naprawdę świetną robotę, pomyślałam - kurde, ale będzie to świetna książka!
(Na IG dodałam filmik, aby lepiej oddać urok okładki - Kliknij na mnie .) Jednak moje rozczarowanie przyszło dość szybko... Po obejrzeniu na Netflix'ie Sabriny pomyślałam - świetnie, teraz się dowiem czegoś naprawdę. Ale tak średnio jestem zadowolona i z książki, i z serialu. A może dla miłośników #sabrinaspellman będzie to książka 10/10 (Oczywiście, dla tych którzy nie zawiedli się na ostatnim sezonie). Niestety mnie nie oczarowała wręcz czułam się zagubiona w tej całej historii.


Poniżej zamieszczam opis książki, który kusi. Chciałabym, żeby ktoś mi powiedziała, że dla niego książka była świetna! Dlatego zachęcam do zapoznania się z jej wnętrzem. ;)

Porywająca, alchemiczna mieszanina pamiętnika i manifestu czarownicy, która opisuje swoją drogę do
świata magii.

Amanda Yates Garcia, amerykańska czarownica i uzdrowicielka, praktykująca jako Wyrocznia Los Angeles, opisuje swoją życiową podróż, w której pokonywała kolejne stopnie wtajemniczenia i która rozbudziła w niej powołanie do czarownictwa.

Początek tej drogi sięga pierwszych chwil życia Amandy – gen magiczny odziedziczyła po swoich przodkiniach. Uwielbienie dla Bogini było nieodłączną częścią jej dzieciństwa i wczesnej młodości. Otrzymała imię Amanda, które oznacza godna miłości. Aby zostać czarownicą musiała odwiedzić podziemia, zaznać upokorzenia, poznać granice swojej mocy.

Jej świat podziemny był labiryntem seksu, mocy i patriarchatu. Przeszła doświadczenie choroby, molestowania, gwałtu, narkotyków. Pracowała w seksbiznesie i przemyśle narkotykowym, zarabiała na życie jako striptizerka, hostessa, barmanka. Odkrywała siebie w relacjach rodzinnych, przyjaźniach, związkach, aż wreszcie w tańcu.

Rozpoczęła życie w świecie cywilizacji, do którego wpuściła magię. Swoją niesamowitą moc czerpie ze zdolności splecenia rozumu i nauk Bogini oraz zaufania do inteligencji natury. Uwielbia astrologię i czary, wie, że czarownictwo jest wieczne. Swoje życie oparła na magii, bo zasadza się ona na wspólnocie i współpracy, na połączeniu, a więc na miłości.

Wiedźma. Droga do siebie to niezwykła podróż po świecie magii. Autorka opowiada jej feministyczną wersję i pokazuje, jak rozbudzić i wykorzystać w sobie moc czarownicy.

Dziękuje za egzemplarz 💖👇
Dobrego tygodnia, 
 M 👄





4 komentarze:

  1. Świetnie, że Ci się podobała, ale to nie jest mój gatunek czytelniczy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym podobaniem to różnie bywało. Nie należy ta historia do moich ulubionych ;)

      Usuń
  2. Chyba się skuszę, lubię poznawać nowe gatunki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam twoją opinie, może Tobie bardziej przypadnie do gustu ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger