NIVEA

W tamtym tygodniu przyszła do mnie mała paczka NIVEA, która zawierała NAWILŻAJĄCY MICELARNY SZAMPON 


Spotkaliście się wcześniej z micelarnym szamponem? Dla mnie jest to nowość, testowanie tego cudeńka to przyjemność 😊 Moje włosy jak i głowa po całym dniu na słońcu potrzebowały małej regeneracji i z tą pomocą przyszedł ten o to MICELARNY SZAMPON, który łagodnie oczyszcza nie wysuszając włosów
i skóry głowy, dodatkowo nawilża włosy u nasady. Jednak moje włosy na końcach  były trochę sztywne po spłukaniu. Może przy kolejnych użyciach będzie coraz lepiej, od razu cuda się nie zdarzają. 😂 Nie wiem jak wam opisać zapach jaki pozostawia na włosach, mogę powiedzieć, że pachnie świeżością 😅 Jeśli macie suchą skórę głowy to na pewno jest to szampon dla Was, który pomoże uporać się z tym problemem. 


Przejdźmy teraz do tego co mam u siebie w półce z tej marki.



  1. URBAN SKIN DETOKS Krem na noc to mój sposób na regeneracje cery, krem ma żelową konsystencje o kolorze zielonym, zapachu zielonej herbaty. Dzięki temu czuje jak moja skóra chłonie ten krem i przez to jest delikatna. 
  2. FABULOUS FLOWER edycja limitowana -  kupiony został wczoraj w lidlu, wybrałam go po zapachu, który mi się spodobał.
A Wy macie coś u siebie z NIVEA? 
Co lubicie najbardziej w tych produktach? 



Miłego wieczoru! 💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger