"Kocham Cię bez słów"~~Abbi Glines


"Ten ból… on nigdy nie przemija. Ale można nauczyć się z nim żyć i radzić sobie ze stratą. Trzeba poszukać tego, co pozwoli ci przetrwać."





Abbi Gines to amerykańska pisarka pochodząca ze stanu Alabana. Jest specjalistką od romansów dla młodych dorosłych. Literackim debiutem była bestsellerowa powieść "Breathe" z 2011 roku. Książka szybko stała się hitem nie tylko w USA, a prawa do jej wydania zostały sprzedane do wielu krajów świata.


Jej książki są cudowne. Mam już spory stosik jej dzieł i nadal mi trochę brakuje 😟Książka pt.:"Kocham cię bez słów" może nie była do końca taka jak się spodziewałam, ale na pewno nie zawiodła mnie. Książkę jak zwykle czyta się lekko i przyjemnie, wręcz się ją pochłania. Warto też napisać, że jest to nowa seria The Field Party, a to jest tom I, a już możemy kupić kolejny pt."Jesteś moim światłem", którego jeszcze nie przeczytałam. Każda kolejna część jest w pewnym stopniu powiązana z wcześniejszą.

A to możemy przeczytać w opisie książki: "West Ashby jest przystojny, pewny siebie i popularny. Nikt nie wie, że chłopak nosi w sobie niewyobrażalny ból z powodu ojca umierającego na raka. Życie Maggie Carleton dwa lata temu legło w gruzach. Dziewczyna przestała mówić po tym, jak na jej oczach ojciec zamordował matkę. Do dziś nie wypowiedziała ani jednego słowa. West wybiera Maggie na swoją powierniczkę, opowiada jej o bólu, którego nie potrafi już znieść."



Dwoje ludzi, którzy muszą uporać się ze śmiercią bliskich osób, każdy nosi w sobie ból. West nie wyobraża sobie meczu bez ojca, bo to co robił, robił dla niego. To była ich wspólna pasja, jednak czy będzie mógł dalej grać po stracie ojca? Czy Maggi pozwoli mu się uporać ze stratą? 
Maggi i West zakochują się w sobie, ona uważa, że jedyne co go trzyma przy niej to nie miłość, ale przeżyty ból. West zachowuję się jakby Maggi należała tylko do niego. Oby dwoje stają się dla siebie podporą, ale czy ta podpora któregoś z nich nie przerośnie? Czy można trwać przy kimś cały czas mając w głowie, że potrzebuje nas bo jego życie uległo zmienię i tylko człowiek, który doznał podobnych chwil nas zrozumie? 


Tytuł książki nie jest bezpodstawny, zrozumiałam to dopiero, gdy byłam w trakcie czytania. Pewnie jak się domyślicie chodzi o naszych głównych bohaterów.



Ocena: dobry 💥💥

Ps. Przy okazji pochwaliłam się moim stosikiem z Abbi Glines <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger