"Król demonów"~ Elizabeth Briggs

Hej, hej 👋
Przychodzę dzisiaj do Ciebie z premierą z tamtego tygodnia. Słyszałaś o książce pt.:"KRÓL DEMONÓW" od wydawnictwa kobiecego? Jej premiera była 14 kwietnia. Jeśli jesteś fanką Lucyfera to myślę, że jest to pozycja dla Ciebie. Czytając tę historię przed oczami miałam głównego bohatera z serialu Lucyfer (przystojny, mroczny). Ps. bardziej przystojny niż na okładce książki 😹 Nawet niektóre fragmenty książki wydawały mi się podobne, ale wiesz jak to w książce - wersja skrócona i całkiem z innego punktu widzenia.   A skoro już mowa o serialu, to czekasz na kolejny sezon? Bo ja tak, tak samo jak na kolejną część książki, ponieważ zakończenie sugeruje mi, że może wystąpić kontynuacja. 😊 

Wydawnictwo Kobiece
Stron: 312
Premiera: 14.04.2021r.

Zawarłam pakt z diabłem. Teraz ON uważa, że należę do niego.

Kiedy moja najlepsza przyjaciółka zaginęła w Las Vegas, wiedziałam, że tylko jedna osoba będzie w stanie mi pomóc. Lucas Yfer, playboy milioner, król Miasta Grzechu i… diabeł we własnej osobie.

Jest mroczny, niebezpieczny i zabójczo przystojny. Ach, no i jest złem wcielonym. Muszę przystać na jego warunki. Jestem zdesperowana. Ale kiedy zawierasz pakt z diabłem, nie ma odwrotu. Od teraz jest właścicielem mojego ciała przez siedem nocy pełnych grzechu. Co gorsza, posiada również moją duszę – na całą wieczność.

Jestem Persefoną wezwaną przez Hadesa i nie mam innego wyboru, jak tylko zejść do podziemi i zostać jego mroczną królową. Czy tli się jeszcze jakieś światło w tym czarnym sercu? A może pochłonie mnie jego ciemność?

_____

Od lat moje serce było czarne i zimne niczym kawał węgla i czekało, aż ona wróci i je rozpali.

Jak już wspomniałam, ta historia jest dla wielbicieli seriaalowego Lucyfera, dla tych którzy uwielbiają demony, upadłe anioły, intrygi i gdzieś pomiędzy tym miłość. W tej książce mamy dobrze wykreowanych bohaterów. Hannah jest młodą kobietą, która przyjechała do Las Vegas, ponieważ pragnie odnaleźć swoją przyjaciółkę, która jakiś czas temu wyjechała na konferencję i od kilku dni nie daje znaku życia. Hannah wie, że jej przyjaciółka nie jest kobietą, która zapomniałaby od tak o swoim synku i mamie, która jest chora, dlatego tym bardziej zaczyna się martwić o przyjaciółkę. W skutek tego postanawia iść do pewnej osoby, która ponoć jest królem Las Vegas i wie wszystko o tym mieście. I tak oto trafia w ręce diabła, któremu oddaje się na 7 dni w zamian za pomoc w znalezieniu przyjaciółki. Lucas Yfer to niezwykle przystojny, seksowny mężczyzna, który można powiedzieć włada tym miastem, jak swym królestwem.


W ciągu najbliższych nocy miałem przypomnieć jej, kim jest w rzeczywistości – i dlaczego jej miejsce jest u mojego boku jako mojej królowej.

I tak oto historia się nam rozkręca. Hannah zostaje z Lucasem na 7 dni, mieszka w jego apartamencie.

Postanowiłem, że każda z naszym siedmiu nocy będzie symbolizować jeden z grzechów głównych.
On się przed nią otwiera, zaczyna stopniowo opowiadać o jego prawdziwym życiu. Ona powoli się w to zagłębia. Zaczyna poszerzać swoją wiedzę na temat aniołów, upadłych oraz inkubów. Wszystko to dla Hannah staję się nowością, ale jakby gdzieś w środku to wszystko znała. Gdy pojawia się niespodziewany 'nalot' i Hannah jest ze swoją obrończynią, która została mianowane przez Lucasa, aby chronić kobietę. Hannah w obronie własnej bierze do ręki miecz ze ściany Lucasa i zaczyna się bronić. Jest ona w wielkim szoku, że tak płynnie sobie z nim radzi, jakby jej pamięć została przywrócona, a raczej mięśnie przypomniały sobie jak to jest trzymać miecz. 

Wdrażając się coraz bardziej w historię poznajemy tajemnice, które Lucas skrywał przed Hannah. Akcja nabiera tempa, w międzyczasie trwa poszukiwanie Brandy, a także jednego ze znajomych Lucasa. Jak się okazuje ich zaginięcie jest ze sobą powiązane. 


Podsumowanie!
Książkę przeczytałam w jeden dzień, a to oznacza, że była ona dla mnie bardzo ciekawa, intrygująca i w pewnym sensie trochę znana. Niektóre momenty były przewidywalne, ale to pewnie dlatego, że obejrzałam dotychczas wszystkie odcinki Lucyfera na Netflix'ie ;) Miłość, która jest prezentowana przez autorkę jest dość trudna, niczym Romeo i Julia, z góry skazana na tragedie, ale czy na pewno? Czy Diabeł nie ma jakiegoś konkretnego planu by zatrzymać to co dla niego jest najważniejsze? Czy Hannah będzie chciała zostać na dłużej z Lucasem, niż tylko te obiecane siedem dni?

Końcówka książki wbija w fotel, dlatego czekam z niecierpliwością na dalszą kontynuacje!
Polecam! Skusisz się? 😇😈

Dziękuję za egzemplarz 👇


Pozdrawiam M 👄

1 komentarz:

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger