"PERWERSJA", "POSIADANIE" ~~.T.M. Frazier

Cześć kochane, jak tam brzuszki pełne? 
Ja to czuję się jak balon 😁 Postanowiłam, że wpadnę tutaj aby przedstawić Ci trylogię, którą czytało się jednym tchem. Przede mną jeszcze trzecia część, ta kulminacyjna! Jednak na nią trochę poczekam, bo na razie zajmu się egzemplarzami, które musze zrecenzować. Myślałam, że idzie mi to nawet całkiem dobrze, ale jak tak patrzę na to co jeszcze muszę nadrobić to nie wiem czy tak 'całkiem dobrze' mi idzie 😅  Przejdźmy zatem to opisu pierwszej część, a następnie do drugiej. Później kilka słów ode mnie. A może już czytałaś całą trylogię, jak wrażenia? 


Wydawnictwo Kobiece
Stron: 280
Premiera: 27.01.2021r.

Małe dziewczynki są najgorsze, nikt ich nigdy nie podejrzewa. Co ci zwinęła? Znaczy oczywiście oprócz godności […] Portfel? 


W tej historii księżniczka nie zakochuje się w księciu, ale w oprawcy. Miłość powinna być jak romantyczna bajka. Nasza jest jak śmiertelna klątwa. Jestem zabójcą Bractwa Bedlam, ona złodziejką pracującą dla mojego największego wroga. Wykorzystuję ją, ona mną manipuluje. Serce i rozum podpowiadają mi, żeby uciekać od niej jak najdalej. Ale pragnę jej tak bardzo, że nic innego się nie liczy.

Tristan i Emma Jean nie mieli zbyt wiele czasu, by się poznać podczas pierwszego spotkania, ale już nigdy nie byli w stanie o sobie zapomnieć. On właśnie porzucał dom dziecka i udawał się do rodziny zastępczej, ona ze łzami w oczach próbowała przekonać go do przygarnięcia kota, ale tak naprawdę ukradła mu portfel. Kiedy spotykają się po raz drugi, stoją już po przeciwnych stronach barykady. Jednak w miłości, tak jak w wojnie gangów, żadne zasady nie obowiązują.



Emma Jean Parish. Odezwałem się do niej. Dotknęła mnie. Broniła mnie. Pocałowała mnie.
NABRAŁA MNIE

On chce tylko mnie. Posiadać, kontrolować, mieć na własność.
Emma Jean i Tristan, Sztuczka i Ponury, złodziejka z Los Muertos i egzekutor z Bedlam. Skopani przez los, wciągnięci w mroczny świat gangów, w którym nie można ufać nikomu, a radość i spokój nie istnieją nawet w dziecięcych snach. Odważyli się jednak walczyć o siebie, o uczucie, które było silniejsze niż groźba śmierci. Tkwią teraz w samym centrum krwawej wojny. Zaszli już tak daleko, że nie sposób się cofnąć. Ale czy starczy im sił, by wygrać, lub determinacji, by zginąć, wciąż próbując?

Ci, których ktoś złamał, nie potrzebuje składania do kupy. Trzeba ich kochać w kawałkach.


______

Bycie czyjąś własnością czyni człowieka niczym. Oddanie się komuś z własnej woli daje wszystko.
    Tristan i Emma Jean to piękne połączenie bohaterów. Początek historii strasznie mnie rozbawił, mogłabym powiedzieć, że był przeuroczy. Dzięki temu ta historia była dla mnie piękna, a samo zakończenie zostało w idealnym momencie urwane. Tak, że czytelnik zostaje z własnymi myślami, że koniecznie musi sięgnąć po kolejną część. Ma wtedy nadzieje, że Emma i Tristan odnajdą się, że to co pomiędzy nimi się wyklarowało nie skończy się od tak..

Niezależnie od tego cały czas czuję jednak więź między nami. Magnes, który przyciąga do siebie dwoje ludzi z przeciwnych końców miasta.
Romeo i Julia dla ubogich.
    Historia jaką podarowała nam autorka, czyta się w ekspresowym tempie, bohaterowie są świetnie wykreowani i na pewno do siebie pasują. W pierwszej części mamy taki mały obrys ich dzieciństwa.  Pierwsze ich spotkanie było dość nietypowe, bowiem mała dziewczynka próbowała wcisnąć koteczka chłopakowi. Ona jest w rodzinie zastępczej, a on przenosi się z domu dziecka do nowej rodziny. Właśnie wtedy, gdy się pakował do auta aby wyjechać stanęła przed nim - Ona rozgadana, przejęta losem Pana Pusia, a on zdezorientowany cały tą sytuacją nie wiedział co ma zrobić.. Na pewno, gdy będziesz czytała tą sytuacje poczujesz to 'coś'. Ale najbardziej ujęła  mnie scena z tym, jak Emma zaczęła bronić Tristana, gdy usłyszała jak Pani przekazuje informacje, że możliwe, że on nic nie słyszy. Zauroczyłam się pierwszym rozdziałem i tak oto z miętki sercem zaczęłam czytać te historię. 
 

💢 TOM 2 

Jeśli pierwszy tom był rewelacyjny, to ten jest taki sam, a nawet lepszy! Teraz czytelnik dostaje więcej informacji o tym, gdzie trafił Tristan oraz Emma, co robią, jak wygląda ich życie.

    Książka ma trochę mniej stron niż pierwsza część, ale to wcale nie oznacza, że ma mniej akcji, wręcz przeciwnie. Tristan znajduję swoją wybrankę z dzieciństwa, jak się okazuje żyją w jednym mieście, lecz w różnym świecie gangów. Czy ich miłość będzie na tyle silna by sobie poradzić? Czy odnajdą się na dłużej?

Ujrzałem w niej swoje odbicie. Jest moją drugą połówką. Częścią mnie, której brakowało mi od urodzenia.

W tej części czytelnik dostaje więcej emocji, szybsze tempo akcji, a także skrawki miłości Tristana i Emmy. Każdy z nich toczy wojnę, przeciwko sobie. Ale czy będzie to wojna na śmierć i życie?
Książka jest podzielona na rozdziały, gdzie każdy z rozdziałów jest przedstawiony z perspektywy Tristana bądź Emmy. Dzięki temu czytelnik jest w stanie bardziej wczuć się w uczucia każdego z bohaterów. Ta część również kończy się w ciekawym momencie, wszystko po to, aby czytelnik sięgnął po ostatnią już część.

Bycie czyjąś własnością czyni człowieka niczym. Oddanie się komuś z własnej woli daje wszystko. To właśnie robimy. Już na zawsze. Oddajemy się sobie nawzajem w całości. Z miłością, namiętnością i przyzwoleniem.
   Jeśli szukasz książki, przy której spędzisz przyjemnie czas i ten czas minię Ci bardzo szybko, to jest właśnie ta książka, ta seria. Ostrzegam, lepiej zaopatrzyć się w całą trylogie od razu, aby później nie czekać na kuriera i się niecierpliwić ;) Przede mną jeszcze ostatnia część, za nią wezmę się później. Czyli jak wyczaję promke i jak zejdę trochę z zaległościami. 

Dziękuje wydawnictwu za egzemplarze 😄😃😍


Mam nadzieje, że u Ciebie wszystko dobrze. Trzymaj się zdrowo! 
M 💗

2 komentarze:

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger