"Kurza MAMA" ~Aleksandra Wołkowska

Być może znacie ją z Facebooka lub Instagrama. Ola Wołkowska nie jest typową przedstawicielką współczesnych 30-latków. Jest mamą 6 dzieci, autorką bloga jaklubimy.pl oraz remontuje stary dom w małej wsi pod Krakowem. W międzyczasie dogląda pokaźnego kurnika, z którego codziennie nadaje relację na swoim Instagramie. 

Wydawnictwo Kobiece
Stron: 224
Premiera: 11.08.2021r.



Nigdy nie planowała hodowli kur, bez której teraz nie wyobraża sobie życia. Kiedy spontanicznie kupiła i przywiozła do domu swoją pierwszą kurkę, nawet nie przypuszczała, że te pierzaste koleżanki przyniosą jej niezwykłą popularność. Tysiące osób z radością oglądało pierwszy wylęg kurczaków, który relacjonowała na bieżąco na swoim koncie.











_____


Z czym Ci się kojarzą kury? U mnie jest to podobnie jak u autorki książki, czyli gdzie się nie spojrzy tam kupaa. Oczywiście takie miała pierwsze skojarzenie, gdy mąż powiedział jej o tym, że chciałby mieć kury. Jednak dla niej nabrały nowego znaczenia i teraz już inaczej patrzy na te pierzaste istoty. 🐔🐤🐓

Powiem Ci, że nie spodziewałam się, że ta książka będzie taka piękna i dobra! 🥰 Twarda okładka, cudowne wnętrze, które jest uzupełnione zdjęciami i myślę, że taką życiową szczerością.

Ci, którzy chcieliby zacząć przygodę z kurami, zdecydowanie powinni zaczerpnąć inspiracji i wiedzy na temat karmienia, opieki, a także chorób i tego jakie szczęście mogą dać te 🐤🐓. A jeśli nie interesuje Cię stworzenie kurnika, to nic. Książka nadal będzie idealna, ponieważ poznasz życie Aleksandry, która pokazuje, że kury nie muszą kojarzyć się tylko z kupami(tak jak mi) 😅. A pragnę wspomnieć, że mam ich kilka, ale nigdy nie były bliskie mojemu sercu, ale dzięki tej książce dowiedziałam się wiele o tych zwierzakach.

Takie piękne wydanie, może być idealnym pomysłem na prezent 🥰

Dziękuje wydawnictwu za taki cudny egzemplarz 💛



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger