"Niedoskonały" ~ Ewelina Nawara, Małgorzata Falkowska

Wydawnictwo Akurat
Stron: 319
Premiera: 04.08.2021r.


Simon nie potrafi poradzić sobą z traumą po wypadku. Zamknął się w domu, oraz, co gorsza, w sobie. Odtrąca nawet przyjaciół. Zaniepokojeni jego stanem mają nadzieję, że ratunkiem okaże się Majka - pyskata przyjaciółka Olimpii, głównej bohaterki „Nieosiągalnego”. Dziewczyna zgadza się pomóc chłopakowi i szybko stwierdza, że Simon wcale nie jest Bestią, do za jaką uważają go inni… Małgorzata Falkowska i Ewelina Nawara zapraszają ponownie do Martagonu! Premiera „Niedoskonałego” już 4 sierpnia!

Simon okazuje się być opiekuńczym i troskliwym facetem, który stopniowo kradnie serce Majki. Między młodymi ludźmi narastają namiętność i pożądanie . Coś, co nie miało prawa się wydarzyć, jednak się wydarza i daje początek uczuciu silniejszemu od wszystkiego. Oboje starają się ukryć przed światem i przed sobą łączącą ich więź. Swoje zachowanie tłumaczą chwilowymi porywami pożądania, czysto przyjacielską relacją z seksualnym podtekstem. Kiedy Majka nagle wyjeżdża, Simon jest zdruzgotany. Nie rozumie zachowania dziewczyny. Bez wahania rusza za nią do Torunia. Czego dowie się dzięki tej wizycie? I czy poradzi sobie z nową sytuacją?

Majka również będzie musiała sprostać przeciwnościom losu. Jak dziewczyna poradzi sobie z nową, trudną sytuacją rodzinną? Jak skończy się tajemnicza wizyta u lekarza, która może odmienić całe jej dotychczasowe życie? O tym przekonacie się czytając najnowszą powieść wyjątkowego duetu: Nawary&Falkowskiej!

______

Patrzyłam w jego piękne błyszczące oczy, marząc tylko o tym, aby zawsze patrzył już na mnie w ten sposób. Z pasją, żądzą, namiętnością i troską, które dla mnie tworzyły idealną wizję związku.


Przyznam się szczerze, że nie czytałam 1 części i trochę nie wiedziałam czy się w tym wszystkim odnajdę. Jednak ta książka okazała się moim strzałem w 10! Potrzebowałam takie historii, którą będzie się dobrze czytało, będzie nieco frustrująca (tutaj trochę Simon był taką osobą) i będzie w niej #lovestory a co najważniejsze zakończy się ona tak jak bym tego chciała. Pewnie pomyślisz, że okaże się przewidywalna... odpowiadając na to powiem, że tak nie będzie.🤭

Bohaterowie - Simon i Majka są na pozór różni. Przynajmniej tak mi się wydawało na samym początku, ponieważ on był zamknięty w sobie, a ona mówiła to co chciała. Jego zachowanie było spowodowane wypadkiem, które miało miejsce w pierwszej części książki. Wiem tyle, że zachował się on tak jak przystało na ochroniarza, uratował Olimpię, przez to na jego ciele pozostały rany i chyba trochę nie mógł sobie z tym poradzić.

Jednak po kilku spotkaniach z Majką widać różnicę w zachowaniu Simona, staje się on bardziej otwarty. Jak się okazuje, też umie odpowiedzieć na cięty język dziewczyny.😅 Każdy z nich ma swoją przeszłość i przyszłość, czy Majka odnajdzie się w życiu Simona? Czy Simon znów stanie się facetem sprzed wypadku? 🤨.

"Spodziewajcie się niespodziewanego” - tak mawiała często moja mama, a ja śmiałam się, że takie rzeczy opowiadać można dzieciom.

Może gdybym natrafiła na książkę w innym czasie nie sprawiałaby mi ona takiej frajdy. Mogę otwarcie powiedzieć to był dobry czas na tą lekturę. Jeśli chcesz się oderwać od trudnych życiowych chwil i zagłębić się trochę w uczuciach Simona i Majki to zapraszam Cię do tej historii. 😉

A Tobie jak ona się podobała? ;) 

Dziękuje wydawnictwu za możliwość przeczytania tej historii.  
Pozdrawiam M 👄



2 komentarze:

  1. Być może kiedyś przeczytam tę książkę, ale nie mogę obiecać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mamy dodatkowo jednego dnia tylko i wyłącznie na czytanie ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger