"Kostandin. Grzechy mafii"~ Magdalena Winnicka

W tym roku mamy bardzo smutną jesień, dlatego jest to dobry czas na nadrobienie zaległości książkowych bądź czytanie premier wrześniowych/październikowych. Czekasz na jakąś szczególną premierę w październiku? 



Wydawnictwo Akurat
Stron: 416
Premiera: 30.09.2020r.

Zabójczo przystojny, obłędnie namiętny i... śmiertelnie niebezpieczny.

23-letnia Alicja usiłuje odzyskać równowagę po ciężkich przeżyciach. Mają jej w tym pomóc wakacje w Leicester. Już na samym początku swojej przygody poznaje 30-letniego Kostandina Tironę. Piekielnie przystojny, bezwstydny samiec alfa bez trudu uwodzi bezbronną Alicję, ratując ją z opresji. Niewinna kobieta nie jest świadoma, że los postawił na jej drodze bezwzględnego zabójcę i szefa mafii. Alicja i Kostandin wyruszają w przepełnioną namiętnością podróż. Jednak pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego światka, w którym ludzkim życiem rządzą pieniądze, musi oznaczać kłopoty. Czyhające na nich niebezpieczeństwo jest większe, niż oboje przypuszczali. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, pełna nieczystych zagrywek i brudnych tajemnic.

Na jaw wychodzą nieznane fakty z przeszłości Kostandina. Wuj, który go wychował, przed laty zabił jego rodziców. Nie dość, że pozbawił go dzieciństwa, to teraz usiłuje rozdzielić go z Alicją. Swój cel ostatecznie osiąga.

Dziewczyna traci grunt pod nogami i z trudem znosi rozstanie. Po powrocie do kraju stara się ułożyć sobie życie z nowym mężczyzną. Pewnego dnia, po sprawdzeniu swojego konta bankowego, kobieta odkrywa, że Kostandin wcale o niej nie zapomniał. Zanim zdecyduje się na ślub z Piotrem, musi jeszcze raz porozmawiać z byłym...



________

W ostatnim czasie bardzo dużo autorów stawia na tematykę mafijną, gdzie tajemnice, namiętny i gorący seks to priorytet, dlatego czytelnikowi już jest trochę łatwiej odnaleźć się w tym świecie. A może jest to już pewna trudność dla autora, bo taki czytelnik ma pewne wymagania, albo raczej oczekuje czegoś więcej ;) 

Okładka sama w sobie kusi - przystojny mężczyzna, który rozkochałby pewnie nie jedną polkę! Rekomendację od K.N.Haner oraz K.A.Figaro - obie autorki cenie za ich twórczość więc pomyślałam, że skoro dla nich ta książką okazała się taka świetna to dla mnie na pewno też taka będzie.  Oczekiwałam czegoś poza skalę 10/10, a dla mnie nie przepiła tej skali... Spodziewałam się, że nie będę mogła się oderwać od książki, że będę zafascynowana bardziej tym światem mafijnym. Trochę się gdzieś pogubiłam... Książka została podzielona na dwie części, dla mnie to ta druga część była lepsza Wtedy bardziej pokochałam Kostandina 😅

Główna bohaterka trochę mnie irytowała swoim zachowaniem, ale dało się przeżyć.  Może to przez to, że bardzo szybko ulegała. A może miałam wrażenie, że za szybko rozwija się znajomość z Kostandinem. Wielka miłość od pierwszego wejrzenia i nie ma w tym jakieś głębszej tajemnicy, amorów? Tylko będziesz moja i już jesteś. 😈😅Brakowało mi w tej historii lepszego poznania się między bohaterami, jakieś głębszej chemii. Kurcze nie wiem czy umiem to opisać..po prostu na początku nie miałam tych amorów. Dopiero z czasem przekonałam się do tej książki. ;)


Oczywiście każda z Was powinna po nią sięgnąć jeśli tylko lubi #mafijnyklimat wtedy przekona się na własnej czytelniczej skórze co do książki - czy jest na Tak/Nie ☺️ Na pewno jestem w tej mniejszość, której coś nie pasowało, ale pamiętajmy że każda z nas jest trochę inna i to czyni nas wyjątkową ☺️ Na pewno sięgnę po kolejną część, aby dowiedzieć się więcej o losach bohaterów. Więc widzicie już myślami sięgam po kolejną część, a to oznacza tylko jedno... że nie była taka zła jak można to wywnioskować po moich słowach.



Dziękuję wydawnictwu za egzemplarz 😇
 



1 komentarz:

  1. Wątek mafii w książkach stał się ostatnio bardzo popularny. Jednak to nie jest coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger