"ZŁY CZAS" ~ K.N.HANER

 Witajcie w ostatni dzień września!
 A właściwie to w pierwszy dzień października, bo zapomniałam opublikować post 🙈🙈

Jak się czujesz z myślą, że zaczynamy kolejny miesiąc i coraz bliżej jesteśmy Świąt Bożego Narodzenia? ;) 30 września ma swoją premierę kontynuacja serii mafijnej od K.N.Haner, która kazała nam czekać na poznanie dalszych losów Blaire. Osobiście uwielbiam autorkę za każdą książkę, którą przeczytałam spod jej pióra. Jak dotąd jest ich 7 ;) 

Wydawnictwo Editiored
Stron: 248
Premiera: 30.09.2020 r.


Nadchodzi bardzo ZŁY CZAS.

Wszystko, co mi się przydarzyło, było jak senny koszmar. Trafiłam w sam środek mafijnego piekła.
Chwilowe poczucie bezpieczeństwa było dla mnie zgubne.Wierzyłam, że David mi pomoże, ale on mnie oszukał. Oboje kłamaliśmy Phixowi prosto w oczy. To nie mogło skończyć się dobrze.
Zostaliśmy ukarani. Największą karą dla mnie jest powrót do rzeczywistości. Nie wiem, co robić, a muszę zmierzyć się z czymś, czego kompletnie nie rozumiem i nie znam. Myślałam, że jestem nikim. Myliłam się.
Jestem Królową Koki i stoję przed największym wyzwaniem w życiu. Polują na mnie najgorsi tego świata. W tym mój mąż.
Phix.

Znalazłam się w złym miejscu i czasie, a tam był ON...
Mężczyzna, który mnie pokochał.
I znienawidził.

___________

Każda dotychczas przeczytana książka autorstwa K.N.Haner pochłonęła mnie, każda historia sprawiła wielką burzę mózgów, a zakończenia były tak niewiarygodne, że mogę stwierdzić, że zawsze zostałam zrobiona w przysłowiowego konia 🙈 Ale wiesz co Ci powiem? Uwielbiam za to autorkę, że daje mi takie wrażenia i przenosi mnie w kolejne życia bohaterów, w których naprawdę czuję, że żyje❗

Nie zdarzyło mi się jeszcze, żebym się męczyła przy czytaniu, a dobrze wiemy, że nie wszystkie książki naszej ulubionej pisarki mogą nam przypasować. I tutaj jest wyjątek, oczywiście, mam parę książek do nadrobienia..póki co jestem zachwycona każdą! I każdą Wam mogę polecić z czystym sumieniem.


Jeśli nie czytałaś pierwszej części to tutaj 👉 "Złe miejsce" możesz przeczytaj moje wrażenia. 
W drugiej części Blarie trochę odetchnie z ulgą, gdy dowiedziała się, że ojciec nie żyje. Jednak ta ulga nie trwała długo, bo jak się okazało kochany ojciec zostawił cały swój interes wraz z majątkiem swojej córce. Dziewczyna do końca nie wiedziała czym się zajmował, ani jak działał jej ojciec... I tak właśnie została Królową Koki.😅 Szczęście w nieszczęściu. Blarie musiała szybko stanąć na nogi, aby budować swoją pozycję. Dobrze, że nie została z tym całkowicie sam. Prawa ręka ojca - Liam, to dzięki temu mężczyźnie Blarie zagłębia się w nowym życiu, którym żył ojciec. Staje się pewniejszą kobietą, bo tego wymaga sytuacja. Ale gdzieś w głowie cały czas miała Phix'a oraz Davida. Nie mogła zapomnieć tego co było tak niedawno... Pierwsze poważne spotkanie z klientem powoduje wielkie buuumm w głowie dziewczyny, czy ten mężczyzna może być Phix'em? Czy to się dzieje naprawdę? Pamiętacie jak w pierwsze części Phix zawarł małżeństwo z Blarie? Chyba ona dokładnie wszystko przemyślał, każdy zamiar względem niej. Ale czy ona nie okaże się bardziej przebiegła?





Pewnego razu Liam załatwia Blarie ochronę, czy to możliwe żeby był to David?


Jak widzisz emocji w tej książce nie brakuje.. dzieje się!


Jeśli lubisz #mafijnyklimat, wątek erotyczny i budowanie napięcia strona po stronie to dobrze trafiłaś. Dostaniesz to.
Historia wciąga, zaskakuje a zakończenie jak zwykle piorunujące! 






Dziękuję za możliwość przeczytania historii autorce oraz


1 komentarz:

  1. wątek mafijny jest teraz dość popularny w książkach. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki, więc wszystko przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwile,które trwają , Blogger